Volgers

zaterdag 6 januari 2018

Be Challenged

Hallo blogmaatjes !

Hoi Syl en Linda ! Leuk dat jullie mij gaan volgen!

Net voor Nieuwjaar kreeg ik van de Facebook groep "Be Challenged" het bericht dat ik toegelaten ben tot hun groep. Yeah !! Was dat een blij nieuwtje! Ik had al zo vaak bij mijn blogmaatjes iets opgevangen van "Be Challenged" en dat wekte uiteraard ook mijn interesse. Ik sta er altijd voor open iets nieuws te proberen...

En hier ben ik aan de slag gegaan met het eerste ontwerp. Jullie hebben dit modelletje waarschijnlijk intussen ook al vaker bij blogmaatjes zien voorbij komen... :)


Dit kaartje laat ik mee doen bij :
Gebruikte MD-materialen : MD CardTopper CT1504; hoek Lr0200 Creatable Corner; hoek Lr0320 Creatable Petra's large corner; Fijne Feesten Lr0222 Creatable Prettige feestdagen; ovalen stans Cr1333 Craftable Basic - oval; en niet veel van te zien maar gebruikt om mijn ovaal mee 'omhoog te hangen' CR1377 Bag Topper

Groetjes en nog een fijn weekend! Gina

10 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart gemaakt et dit modelletje! Tof met die hoekstans!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk modelletje en een super mooie kaart ermee gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen,dan gefeliciteerd met je leuke nieuwtje.Veel plezier!
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Prachtig model.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom dat Be Challenged inderdaad heel vaak tegen. Ben er zelf nog nooit wezen kijken. Het lijken me ook best ingewikkelde (= tijdrovende) kaarten.
    Maar jij hebt er in ieder geval een prachtige creatie van gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, leuk model!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Gina,
    Ich gratuliere zu der neuen Herausforderung. Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sehr aufwendig gearbeitet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een apart model. Ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen. Prachtig verwerkt!
    groetjes en dank voor je welkomstwoord,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Mooi geworden, zeg. Hij staat nog op mijn to do lijstje... inderdaad al heel vaak gezien. Maar blijft leuk hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je nu ook bij Be Challenged zit, de eerste kaart is gelijk prachtig geworden. Ik heb heel erg weinig geblogd dus ga nog even terugkijken.
    Een heel goed en creatief 2018
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartmodel Gina!
    De kleur blauw past perfect bij het bloemendesign papier.

    fijne zondag.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen