Volgers

vrijdag 12 januari 2018

Bugaboo - Friday Freebie - Birthday Peng Cupcake

Hallo blogmaatjes !

Het is vrijdag, dus tijd voor een freebie bij Bugaboo!

En dit kaartje is toch ook een beetje de aftrap van onze Birthday Bash week die morgen officieel van start gaat...

Een superleuke pinguin, ideaal voor iemand die tijdens de wintermaanden jarig is !
Kom dus zeker langs om deze freebie in huis te halen !
 
Staan jullie klaar voor onze knotsgekke verjaardagschallenge?
 
Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Je kaartje met de freebie is schattig geworden in de pasteltintjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik je nog te bedanken voor het meedoen metde stippen en strepen challenge van AnMaCreatief!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  2. Erg leuke en feestelijke kaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Gina,

    die Karte ist entzückend gestaltet. Sie gefällt mir mega gut. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke vrolijke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gina,
    Heel leuk kaartje met de vrolijke digi. Ik zal eens kijken naar de challenge, maar ben bang dat me dat niet gaat lukken....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gina, your card is adorable. Love your coloring.

    BeantwoordenVerwijderen