Volgers

zondag 28 januari 2018

Little Monsters

Hallo blogmaatjes !

De My Besties hebben een leuke reeks van "Mini Monsters". Klinkt misschien eng, maar ze zijn super grappig !

Ik heb er dit kaartje mee gemaakt :



Deze digi was precoloured en hoefde ik enkel nog uit te stansen. Ik vind het altijd leuk om nog een stukje van de digi buiten de stans te laten springen. De kleurtjes leken mij goed bij de kleurenbingo van Knutsel en kadootjes te passen - Geel - Groen - Paars

Verder doe ik met dit kaartje ook nog mee bij volgende challenges :

Groetjes, en nog een fijne zondagavond! Gina

10 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad wel een "lief" monster Gina. Handig zo'n voorgekleurd afdrukje. je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De monstertjes zijn écht leuk, hè? Ik vind het wel grappig hoe mijn smaak verandert. Vroeger vond ik monsters helemaal niet leuk. Je kaartje is hartstikke gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, eigenlijk is het een lieverdje om te zien!
    Je hebt er een leuk en vrolijk kaartje mee gemaakt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart!
    Het monstertje is Super cute.
    Ook mooi het uitstekende stukje.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Little monster is cute and looks so fluffy.xx
    hugs. [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Das Monsterchen ist so zauberhaft von dir coloriert. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit monster zelfs schattig en zo mooi ingekleurd. Leuk dat je je kaartje met ons deelt bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely project!
    Thank you for sharing with us over here at   My Besties Spanish Challenge Blog   and best of luck with your entry.

    Ania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wunderschöne Karte, danke für die Teilnahme bei der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen