Volgers

vrijdag 19 januari 2018

Een prachtige dag gewenst

Hallo blogmaatjes !

Vandaag was/is het hier een prachtige dag! Het zonnetje schijnt nog steeds. Zalig ! Mijn hobbytafel staat bij het raam, dus ik kan er heerlijk van genieten.

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met de sketch van De Egel #49 !


 
Ik hoop dat jullie ook van het zonnetje hebben kunnen genieten vandaag
en gisteren niet te veel schade hebben gehad met de storm!
 
Ik laat mijn kaartje mee doen aan volgende challenges :
 
Bedankt voor jullie bezoekje ! Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt met de sketch van de Egel! Je hebt dat mooi opgelost bij de tweede kaart met de afmetingen voor de Belgische Post. TOP! Hier VL.Brabant hebben we ook eindelijk een heerlijk zonnetje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent duidelijk al in lentesfeer! Prachtige kaart. Denk dat ik dit modelletje ook nog eens probeer, met jouw schitterende voorbeelden moet dat lukken...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Super tof dat je meedoet met onze '#49 Sketch' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer was best oke vandaag en zelfs een zonnetje af en toe. Wat heb je een mooie frisse kaart gemaakt, leuk met dit dp, past prima. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gina,
    wat heb je een mooie kaart gemaakt! Prachtige voorjaarskleuren! EN de sketch is duidelijk te zien. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo liebe Gina,
    die Karte gefällt mir sehr gut. So wundervolle zarte Farben hast du verwendet. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij het zien van jouw prachtige kaartjes krijg ik helemaal zin in het voorjaar, Gina...mooie kleurtjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie, zachte kaart en een mooi plaatje. Ook weer een aantal mooie kaartjes voor de Bugaboo challenge. Je kaart Love and Kisses is prachtig, echt een schatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty card Gina, a beautiful scene and lovely colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen