Volgers

maandag 12 februari 2024

Reminder bij de My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes !

Het is tijd voor een eerste reminderkaartje bij de My Besties Dutch Girls. We kregen een supercute digi en prachtig designpapier om mee te werken.



Ik heb mijn kaartje in 3D opgebouwd.
Zo krijgt het iets meer diepte.
De digi ingekleurd met potloden.


De binnenkant van het kaartje :


Ik vond een heel passend designpapiertje tussen mijn voorraad,
met luchtballonnen, toevallig ook nog eens in eenzelfde kleur 😛



Zoals steeds is het thema 'alles mag' 
en je mag met eender welke digi aan de slag. 

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie reminder.
    Die achtergrond in 3D vind ik prachtig. Het is ook een hele leuke afbeelding.
    Tof gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattige kaart heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart, en in prachtige kleuren. Leuk om de achtergrond in 3D te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige digi inderdaad! En je kaart is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two more fun entries to Allsorts, many thanks for sharing again.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute card and lovely colouring

    Thanks so much for joining us on the Polkadoodles Digi Choosday challenge at Digi Choosday !

    Love and crafty hugs from

    Wendy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fabulous and very creative card, Gina. I just love it! Thank for sharing it with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Take care. Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Gina


    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart, doet me eraan denken dat ik die papiertjes ook nog heb. Bedankt voor he bijdrage bij ‘kleuren met potloden’, succes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk en bedankt voor je deelname aan de challenge bij het blog "Kleuren met potloden." Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen