Volgers

maandag 26 februari 2024

Kerst Slimline

Hoi blogmaatjes !

Bij de Egel Kerst hebben ze deze maand een slimline sketch.

Ik heb twee basiskleuren papier uitgekozen en ben hiermee aan de slag gegaan.


Dit is de sketch :


In de cirkels heb ik kleine schuddeeltjes gemaakt.
Het randje rond het schuddeel in holografisch papier.
Leuk hoe je de sterretjes hierin zit schitteren.




Nog een mooi blauw lint erbij, en mijn kaart is klaar.

Ik laat mijn kaartje meedoen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige uitwerking van de schets !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt, de schudgedeeltes maken het nog leuker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitwering van de sketch met de schudgedeeltes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card design
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
    Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great take on the sketch. I love the gorgeous shine and great papers. Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this fortnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is lovely, Gina! Thanks for joining Gail and me over at Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen