Volgers

zaterdag 17 februari 2024

Diepte-easelkaart

Hoi blogmaatjes!

Bij de Egel vragen ze een dieptekaart. Ik heb dan toch eerst even opgezocht wat er met een dieptekaart precies bedoeld wordt. Kort uitgelegd, je stanst een foto/achtergrond in stukjes met bij voorkeur een vakjesmal, en bouwt het plaatje weer op waarbij je de randjes verhoogd opplakt.

Dus tussen mijn designpapier naar een geschikte afbeelding gezocht. Gelukkig vond ik deze roos, 'in roze' 😉

Ik heb enkel een ronde vakjesmal, dus daarmee ging ik aan de slag.


Ik wou er iets extra van maken, dus is het een grote easelkaart geworden.


De verhoogde rand rondom is een stans die ik zo heb.
In dat setje zit ook nog een maat groter,
maar die is té breed voor mijn CuttleBug.

Om dan toch ook nog de hoekjes van mijn basiskaart af te ronden,
heb ik een cirkelmalletje gebruikt met dezelfde ronding.

...zelfs het tekstkadertje is in diepte, of 3D opgebouwd.

Vervolgens nog extra bloemetjes erbij gestanst...

 
Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges:



Groetjes, Gina

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi , ook die bloemen erop , top !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie easelkaart waar veel diepte in ligt.
    Prachtig zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW what a beautiful creation I love the paper you have used also the shape and the flower display a wonderful work of art thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee om er een easelcard van te maken Gina. Het is een prachtige dieptekaart geworden die ook nog eens mooi gedecoreerd is.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee om er een easelcard van te maken Gina. Het is een mooie dieptekaart geworden die ook nog eens mooi gedecoreerd is. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je hebt een prachtige dieptekaart gemaakt met deze roos en schitterende bloementoef.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A stunning shaped easel card, Gina! What beautiful dies and I love how you have arranged your floral cluster. Thank you so much for joining my pink challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful twisted easel card, such a pretty design. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week using the Pink option.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige inzending voor onze challenge bij de Egel. En een easelkaart en een dieptekaart gecombineerd. Echt prachtig! Dank je wel voor het meedoen bij ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely collage style twisted easel card, perfect for our Allsorts theme this week, thanks so much for joining us.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, deze diepte-easelkaart met extra bloemendecoratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WoW, wat heb je alles mooi bij elkaar gezocht en gemaakt. Gaaf hoe jou kaart is geworden, ik kijk hier met plezier naar. Dank je wel voor jou diepte kaart bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, what a beautiful easel card.I really love how beautifully you have embellished it. Thank you so much for joining us at Time Out. Hugsxx Deepti

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige dieptekaart met de roze roos Gina! Wat een gaaf model en alles is zo mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I have never heard of a depth chart/map. Thanks for sharing that. You did a wonderful job with it, and your card turned out beautifully. Thanks so much for joining in our birthday celebration at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a lovely card. It’ perfect. Thanks for entering your card at Girlz Creative Crafts
    Prachtige kaart. Zeer geslaagd. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a lovely card with a wonderful design and beautiful flowers! Happy you joined us at Time Out Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Creative Crafts. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen