Volgers

dinsdag 27 februari 2024

Diepte easelkaart_2

Hallo blogmaatjes!

Ik heb mijn draai weer helemaal gevonden in blogland 😛. Vorige week won ik nog met mijn roze diepte easelkaart bij De Egel. Ik heb mijn prijs zelfs net in ontvangst mogen nemen! Een prachtige paperset van Dutch Dubadoo en nog een extra stempelset bovenop! Wat een snelle service! Dankjewel!

Ik maak niet vaak zo een grote kaarten, maar met die diepte-techniek vind ik het wel een hele leuk kaart worden. 

Ik heb dus mijn eigen kaart nog eens gelift en dit is een tweede versie geworden :


Eveneens in roze 😉
maar geen bloementoef deze keer,
maar een elegante witte bloemenswirl.


EÊn van mijn favoriete bloemenstansen.


Ook de rand op de basiskaart
en het tekstlabeltje opgebouwd
met die dieptetechniek.


Ik laat mijn kaart mee doen met volgende challenges :

En de 2 kaarten nog eens samen :


Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. Really beautiful and very creative, Gina. Love all your wonderful details also. Thanks for sharing it with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck, and hope to see you again soon. Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je eigen gelifte kaart is ook een plaatje Gina en je had terecht een toppertje behaald met je roze kaart. Fijn dat de prijs al zo snel gekomen is, veel plezier ermee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh fijn dat ze zo snel de prijs hebben verstuurd! Een terechte winnaar vond het hele DT! Prachtige kaart en ook je lift van je eigen kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaarten zijn allebei supermooi.
    Daar mag je best fier op zijn.
    Leuke afwerking met de uitgestanste bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn prachtige kaarten Gina! En je prijs heb je helemaal verdiend! Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en leuk om ze als easel kaart te maken.
    Nog gefeliciteerd met je eerst prijs.
    Zelf was ik verbaasd dat ik in de top 5 zat.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely gorgeous, so feminine and pretty..
    Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Two very pretty cards Gina - lovely little touches on both of them! Thanks for joining us for our 10th birthday celebration at Time Out Challenges! Looking forward to seeing you in the gallery again soon!
    Hugs, Kate (DT Time Out Challenges)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.. wow! They are just gorgeous! So much intricate work and beautiful design with pretty colors. Thank you so much for joining Time out challenges 10th birthday celebrations! Hugs ~ Ishani <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are both so beautifully created! Thanks for joining us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige easel kaarten, Gina. De roze is inderdaad prijswaardig. Leuk dat je mee doet met As You Like It. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je verjaardagskaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen