Volgers

maandag 6 maart 2023

Wishing you a Happy Day

Hallo blogmaatjes !

Gisteren ben ik aan de slag gegaan met mijn distress inktjes, en daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.



Het is een slimlinekaart geworden.


De pluisjes van de paardenbloemen heb ik bewerkt met een zwarte glitter marker. Je ziet er wel niet zo veel van op de foto. 

Een grote tekststans twee maal uitgestanst. Verder enkel nog wat enemal dots toegevoegd.

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

  • As you like it - favourite background - freestyle - I love the blending of different colours of distress inks and the effect a simple spray of water. So easy and such a surprising result.

Vandaag ben ik jarig en ik mocht al heel wat kaartjes ontvangen. 


Ineke, Eri, Nancy, Annemarie&Merit, Elle-Jeanne, Jeanet, Bernadet en Margreet,
bedankt voor jullie mooie kaartjes !
Ik ben er héél blij mee!

Ze kwamen bijna allemaal vorige vrijdag aan.
Het leek wel of de postbode ze verzameld had 😊
Ik las dat er nog onderweg zijn. Die toon ik later dan nog wel.

Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, wat een prachtige kaart! En van harte met je verjaardag! Dit jaar geen kaart van mij, door de omstandigheden. Dat zul je wel begrijpen. Je hebt al mooie exemplaren gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, je kreeg al schitterende kaarten. Je eigen kaart is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag Gina! Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, deze kaart.
    Hey kleur verloop vind ik heel mooi.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Oh wat een prachtige kaart Gina, heel mooi met de grote tekst en de bloemen. Fijn dat de kaarten op tijd zijn voor je verjaardag, volgens mij kan ik het kruipend nog sneller dan de post;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, tja, dat denk ik soms ook hoor (van die postbezorging).

      Verwijderen
  6. Wat een schitterende kaart met die pluisjes en de grote tekst. Blij dat mijn kaartje op tijd was.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog mijn felicitaties voor je verjaardag.
    Je hebt al mooie kaartjes ontvangen, maar gek dat die van mij nog niet is toegekomen.
    Soms gaat de post vele sneller wanneer ze uit het buitenland moet komen.
    Een mooi gestempelde kaart met leuke oxide inkt achtergrond.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Belated Happy Birthday! Your card is gorgeous, there is something so beautiful about the simplicity of dandelions and your background spotlights that. Thanks so much for sharing with us at As You Like It Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is gorgeous! Thanks for sharing with us at AYLI for this challenge. Hugs Squirrel x

    BeantwoordenVerwijderen