Volgers

donderdag 30 maart 2023

52 Weeks - Week 13

Hallo blogmaatjes !

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt waarvan ik een  tutorial vond van Babsi's Bastelwerkstatt. Het is een vouwmodelletje met veel flapjes. Dit wordt dus een post met veel fotootjes 😁

De kaart gesloten :


In het filmpje sluit de kaart met een magneetje, maar dat heb ik niet. Ik probeerde met een rondje klittenband, maar dan stond de kaart 'te dik' open.

Ik wilde nu wel het designpapier niet onder een wikkel verstoppen, en dacht toen een reepje mica te nemen, maar mijn mica vond ik niet onmiddellijk terug. Ik moet dringend eens opruimen...

Maar vorige week had ik nog het doorzichtige bovendeel van een taartendoos opzij gehouden. Daar zag ik wel knutselmateriaal in..  😂 Het is heel soepel en toch sterk, een dun mica-achtig iets. Ideaal om mijn wikkel mee te maken! 

Vanaf nu worden er geen taartendozen meer weggegooid, maar passeren ze eerst de "hobby recyclage post" - hahaha !


De randjes van de kerstroos met Distress Oxide, Fired Brick bewerkt.


En dan gaat de wikkel er af...


De wens heb ik samengesteld uit verschillende tekststempeltjes,
de verschillende deeltjes uitgeknipt en gemat op donkergroen,
net als de rest van de matjes.


Ik hou van de blinkende accentjes in het designpapier 😊


En dan gaat de kaart open...


Hier heb ik naast de kerstwens nog een randje met blaadjes gestempeld,
in verschillende tinten groen, maar dat zie je niet op de foto.
De blaadjes lijken erg op die in in het designpapier.


Zo heb ik weer een kaartje klaar voor deze kerstkaartjesdonderdag in blogland, bij 52 Weeks.

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Nou nou, de flapjes blijven maar komen.
    Wat een mooie, leuke kaart, zoveel verrassingen erin verwerkt, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een schitterende kaart met het mooie papier, en het gave modelletje! Een leuk idee om mica te gebruiken voor de wikkel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een beauty Gina. Heel verrassend met al die flapjes en de verborgen tekst achter die mooie poinsettia. Je hebt ook heel mooi dessin-papier gebruikt vind ik, een chique uitstraling. Ik ben er weg van en dank je wel dat je de link erbij zet.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende creatie echt een Wauw kaart !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kerstkaart heb je deze week weer gemaakt en dat idee voor de wikkel vind ik helemaal super. (dat wordt toch niet extra taart eten voor het mica? (hahha)
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Gina!
    Een geniaal idee om het bandje van de taartdoos te hergebruiken als sluiting....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave vouwkaart en wat een prachtig DP heb je gebruikt. De poinsettia is prachtig en wat een creatief idee om het mica van de taartdoos te gebruiken voor het bandje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend deze vouwkaart.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje met al die flapjes. Heel mooi gedaan en dat papier is heel erg mooi. Ik hou ook wel van die gouden accentjes op papier! Een mooi geheel. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo! Dat zijn heel veel flapjes inderdaad, wat een leuk model, Gina! En wat een mooi papier heb je gebruikt. En slim opgelost met de taartdoosmica-band. Zo kunnen we toch alles gebruiken, blijkt maar weer...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart met aldie poinsettia's en mooie kleuren. Goed opgelost met het verpakkingsmateriaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi modelletje en een super leuke kerstkaart, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart met alle flapjes, leuk model hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart is het! En wij knutselaars zien overal wel wat in... slim om het te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW! This is an absolutely amazing card! I just love all of the flaps, and your papers and poinsettias are GORGEOUS! Stunning Thank your for sharing and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi Gina !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A fabulous creation - so many layers to attend to - fascinating to read your process. Great idea to use the acetate closure. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen