Volgers

donderdag 23 maart 2023

52 Weeks - Week 11

Hallo blogmaatjes !

Jullie lezen het goed, dit is nog mijn kerstkaartje voor week 11 bij 52 Weeks. Haha, tja, door omstandigheden was er nog geen kerstkaart op mijn blog geraakt, maar het 'was' er wel... 

Dus laat ik het gewoon nu nog zien. 




Het is een slimline kaart geworden met een plaatje van nieuwsgierige schaapjes. Het idee van het kaartje heb ik van een tutorial op pinterest. Een heel eenvoudige layout zonder veel poespas. Gewoon weer bij elkaar passende kleurtjes gezocht. Gemat op zwart geeft het een tikkeltje extra.

Groetjes, Gina

 

9 opmerkingen:

  1. Ik dacht: huh, ik was toch net bij Gina? Maar dat klopte dus. Deze kaart met die grappige schapen is ook weer top!
    Gezellig dat je alweer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he nog een keer...en deze is ook leuk met die schattige schapen.
    Fijn je weer te zien vandaag bij 52WTC.
    Lieve groetjes en fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh deze is ook erg leuk. Je bent goed bezig geweest deze week.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig plaatje en prachtige slimline.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schaapjes komen mooi uit op deze kaart zonder veel poespas! Goed idee om hem nu nog te laten zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al ....maar deze is ook gaaf !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze kaart met de schaapjes is heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is een leuke kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen