Volgers

dinsdag 7 maart 2023

Hello

Hallo blogmaatjes !

Wanneer ik met inktjes begin te kliederen, dan blijft het gewoonlijk niet bij één kaartje. 

De Distress Oxide inktjes geven zo een leuk effect wanneer je er water over sprayed,

en de manier waarop de kleuren met elkaar blenden verrassen me ook steeds weer opnieuw.

Dit is een klein kaartje geworden. Heel eenvoudig, om een al even eenvoudige reden... Ik vond mijn stempeltjes niet waarmee ik er vlekjes en figuurtjes her en der op kon stempelen - ohoh... 

Maar zo is het ook wel een leuk kaartje geworden.

Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

    • As you like it -  favourite background stencil or freestyle - Ik ging voor 'freestyle' - I love the blending of different colours of distress inks and the effect a simple spray of water. So easy and such a surprising result.
    Groetjes, Gina

    12 opmerkingen:

    1. Prachtige kaart Gina....net als die hieronder!
      Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
      Groetjes Diny

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Leuk kaartje Gina.
      Inderdaad een mooie achtergrond.
      Groetjes Elle-Jeanne

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Wat mooi geworden. Zo leuk altijd om met oxide inktjes te spelen.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een prachtige achtergrond en het is zo leuk zoals het beertje zit te genieten.
      xxx Margreet

      BeantwoordenVerwijderen
    5. He Gina, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik scrolde even terug om te kijken wat ik gemist had en toen las ik dat je jarig was. Ik ben weg van dit lieve kaartje en je mooie silhouetten kaart uit de vorige post. Heel mooi.
      Lieve groetjes Miranda

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Lief kaartje en heel mooi je achtergrond.
      Groetjes Joke

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Een superlief kaartje, erg mooi gemaakt.

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Het is een schattig kaartje geworden!!

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Een heel lief kaartje met die mooie achtergrond.
      Groetjes, Eri

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Wat een schattig kaartje met een mooie achtergrond. Bedankt voor je deelname aan de ayli challenge.

      BeantwoordenVerwijderen