Volgers

dinsdag 29 maart 2022

Stilleven

Hallo blogmaatjes !

Vandaag een kaartje met een precoloured digi van Beccy's Place. Een tuintafereeltje met een oude groen geverfde stoel met daarop een gevulde mand met appels, en een paar pompoenen ernaast.

De purperen bloemen uit het plaatje laat ik terugkomen in de stansjes, zo ook de strik in de hoed, die mijn vaasje siert.


En ook vandaag weer, mijn vertrouwde kaartmodel, afgewerkt met mooie randstansjes.

Geen tekst op de voorkant, wel aan de binnenkant.

In bijpassende kleur.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke plaatje en de borderrand zo mooi gestanst. Heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig met de leuke digi en de bloemen. Dit "Gina" modelletje gebruik ik ook regelmatig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met deze leuke digi van Beccy.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt met de leuke Beccy digi en tof om de lavendel nog eens extra op de voorgrond te brengen.
    Een typisch Gina kaartmodelletje, ik merkte dit ook al op.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart Gina. Mooi gekleurd, die leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is fabulous Gina, I love the mix of colours, images and embellishments. The lavender sprigs are particularly pretty and work well with the image. The decorative edges you added are lovely too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen