Volgers

maandag 14 maart 2022

Reminder bij Cheerful Sketches

Hallo, hallo, blogmaatjes !

Tijd voor een reminderkaartje bij Cheerful Sketches.

Deze keer mocht ik aan de slag met deze leuke digi van Dr.Digi - Grumblebonce rides again

Het slakje was voor mij toch een uitdaging om in te kleuren. Ik ging aan de slag met kleurpotloden. 'Vroeger' zou ik de slak waarschijnlijk volledig effen hebben ingekleurd, maar ik probeerde er nu toch een beetje structuur in te brengen, door te werken met kleine streepjes en een klein beetje kleurschakering.

Ik heb de smaak zo te pakken gekregen van het kleuren met kleurpotloden, dat ik in de Action 4 nieuwe dozen bijkocht. Vier nieuwe kleurenreeksen. Ik ga dus nog véél kunnen oefenen 😆✏️✏️


Verder nog glossy accents op de oogjes, en wat goudglitter op de randjes onderaan.


Doen jullie ook gezellig mee met onze challenge ?
Jullie hebben nog tijd tot en met 28 maart!

Dit is de sketch :


Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een leuke kaart met deze digi en je hebt de slak heel mooi ingekleurd. De slak lijkt mij ook leuk als je een verjaardag hebt vergeten.
    Wat fijn dat je zo goed met deze kleurpotloden kunt kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de sketch met de super leuke digi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor, hoe mooi je die slak hebt ingekleurd! Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kasrt met de geinige figi. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo'n mooie reminder voor onze challenge! En ik ben benieuwd hoe de potloden van Action bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So fun and cute, love it..

    Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colours you've used on this lovely card!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute! Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT
    https://kortitjakokkailut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card! Thank you for joining us at the Polkadoodles Craft Challenge.
    Good luck and hope to see you again.

    Hugs!
    Eivor DT Polkadoodles
    https://craftsbyejja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, die slak is geweldig! Leuk dat je meedoet met Kleuren met Potloden! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww.. This is adorable. Your snail is perfectly colored and I see how you got the slime glistening too. Love the design and the scene is so sweet. Thank you so much for joining us with your cute entry at Time out challenges. Hugs ~ Ishani.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met een grappige digi. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very sweet image - thanks so much for playing along with us at TIME OUT!

    BeantwoordenVerwijderen