Volgers

zondag 6 maart 2022

Dankjewel

Hallo blogmaatjes !

Vandaag geen kaartje van mij, maar ik wil jullie wel bedanken

voor de mooie kaartjes
die ik reeds mocht ontvangen voor mijn verjaardag !


Ditta, Annemarie en Merit, Nancy, GerJanne,
Eri, Carla, Jeanet, Bernadet en Ineke

❤❤❤❤❤

Dank jullie wel voor jullie prachtige kaartjes !


Het zonnetje is van de partij, straks gaan we wandelen, genieten... 
Daarna misschien wat aan de knutsel. Wie weet... 

Ik wens jullie alvast nog een fijne, zonnige zondag ! 
Groetjes, Gina



8 opmerkingen:

  1. Je kreeg hele mooie kaartenvan harte gefeliciteerd met je verjaardag Gina mooie dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog Van Harte Gefeliciteerdmet je verjaardag! Geniet van je gekregen kaarten en het mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuke kaarten heb je gekregen.
    Dat is genieten he.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en leuk zoveel kaarten gehad! Geniet nog van je avond.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag, Gina. Jammer dat mijn kaart er nog niet is. Had hem op tijd verstuurd (helaas zegt dat niet alles). Geniet nog van je avond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof om al je kaartjes bij elkaar te zien.
    Heel mooi.
    Ik hoop dat je volop genoten hebt van die mooie dag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je goed verwend met zelfgemaakte kaartjes Gina!
    Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen