Volgers

dinsdag 24 november 2020

M voor "Merry and Bright"

 Hallo blogmaatjes !

Vandaag gaan we voor een groot blinky blinky kerstlabel! 


Ik heb me wat geamuseerd met het stansen van lettertjes. Gespeeld met verschillende lettertypes.

En dan had ik de tekst op mijn label gezet, en dan vond ik het wat te wit, wat te kaal... Dus nog meer metallic paper gezocht en er nog wat kerstbelletjes, boompjes en sterretjes bij gezet. 


Dit kerstlabel laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi label.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, stoer label, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig label is dit geworden Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi feestelijk label Gina. Gaaf zoals je met de letters gespeeld hebt, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke tag Gina.
    Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi label is het geworden met de bling bling. Leuk gedaan ook die letters uit dat papier. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig label, Gina.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstlabel Gina, met lekker veel bling bling erop...ik hou daar ook wel van
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerst label heb je gemaakt Gina!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tag heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super geinig je tag Gina.
    Liefs Bianca
    Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is lovely Gina. I like the big lettering. I think it was a good idea to add the extra embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your big, blinky Christmas tag is awesome Gina, well done! The little die cut bells are fabulous and I love that you've used a piece of chain in place of ribbon or twine. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen