Volgers

donderdag 12 november 2020

D voor "Deer"

Hallo blogmaatjes !

Ik zie dat ik een volger bij heb, Deb R, welkom ! Ik probeerde jouw blog terug te vinden, maar dat is me nog niet gelukt! Wel leuk dat je mij gaat volgen!

Alhoewel ik mij voorgenomen had niet meegezogen te worden in de gekte van de "Month of Holiday Cards Challenge" bij Beccy's Place, ben ik toch goed op weg...

Ik vind het gewoon leuk om kaartjes te bedenken met de volgende letter in het alfabet, gerelateerd aan de komende feestdagen.

Dus nu een kaartje met een D, de D van Deer
(want ik volg het 'op zijn Engels' 😄)
en ik heb gekozen voor de digi Quilted Deer.


Heel eenvoudig. De meeste tijd kruipt in het bijpassende papiertje zoeken, en zelfs die keuze probeer ik voor deze reeks kaartjes te beperken tot twee papierblocs. De digi is een free printable van Beccy en heb ik enkel 'fuzzy cut' uitgeknipt.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

De wekelijkse kerstkaart op donderdag voor 52 Weeks, vind je hier onder...

Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Gina, zo leuk die patch work Rudolph erop...KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met dit "lapjes" hertje! Je bent bijna niet bij te benen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg leuk. Je bent ijverig vandaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje Gina!
    Wat heb je Rudolf mooi aangekleed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this card Gina, red, white and green are the perfect colours for Christmas. You've done a wonderful job coordinating the paper with the image, that holly design is gorgeous! I also like the stitched edge dies you used for the two panels. Fantastic!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card in traditional colours. I like how well the background paper matches the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke en een toffe kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen