Volgers

vrijdag 13 november 2020

E voor "Evergreen"

 Hallo blogmaatjes !

over de letter E heb ik even moeten nadenken, want ik had niet echt iets in mijn 'collectie' van Beccy dat te maken had met Kerstmis én met een E begon. Maar als ik door de andere deelnames aan de challenge scrolde zag ik eigenlijk kaartjes zonder Beccy-plaatjes, dus dit lijkt me geen 'must'.

Ooooh, als het zo zit..., dan ga ik voor de E van "Evergreen", iets groenblijvend,
en dat is ZO gelinkt aan Kerst en de dennen -of sparrentakken!
Dus ja! Mijn drukke takkenpapiertje er weer bijgehaald en daarop wat extra kerstboomstansjes.


De boompjes eerst uit designpapier gestanst en dan nog eens uit wit cardstock.

Dit kaartje doet mee bij volgende challenges :
Groetjes, Gina


11 opmerkingen:

  1. Superleuke kerstkaart Gina
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe, aparte kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snapte helemaal niks van haar dagelijkse uitdagingen...ze gaat dus het alfabet af? Jij maakte er een hele leuke kaart voor gina, die van gisteren ook al,ik vind het knap. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap bedacht, ik zou het niet kunnen! Je hebt een leuke "evergreen"kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card Gina. Your card has a real evergreen feel to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You're right Gina! During the November challenge you can use any image you like... so well done with your evergreens! The paper is beautiful and the die cut trees coordinate perfectly. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bedacht ! En leuk om de boompjes uit het DP te stansen. Geeft en mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo, dat is nog eens een echt druk achtergrondpapier.
    Maar wat komt het mooi uit op je kaart, het geeft zo'n leuk effect met alleen de boompjes en de tekst ervoor.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen