Volgers

woensdag 11 november 2020

B voor Bauble

Hallo blogmaatjes !

Nu zijn we pas echt in 'actie' geschoten met de kerstkaartjes!

Gisterenavond nog een aantal digi van Beccy's Place uitgezocht
 om verder aan de slag te gaan in:
the Month of Holiday Challenge bij Beccy. 

Vanmorgen alles uitgeprint, en weer een kaartje klaar.


Het designpapier komt uit een kerstpapierblok van Décotime. Eerst vond ik dit wat druk, maar als achtergrond voor een kerstbal... perfect ! 😉

De stempeltjes zijn van Craft sensations. Gespeeld met verschillende kleurtjes distress ink in de kerstballetjes. Past zo wel bij de grote kerstbal (een freebie van Beccy) en de kleuren van het papier.
De tekst in de vorm van een kerstboompje paste nog net tussen mijn kerstballen.

Dit kaartje laat ik mee doen bij :

Past wel leuk bij mijn kaartje van gisteren:

Groetjes,
en misschien kom ik straks toch nog wel eens terug... 
Geniet van jullie (vrije) dag , Gina




5 opmerkingen:

  1. wat mooi... inderdaad de achtergrond past zo super bij de kerstbal.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi setje kerstkaarten is het zo, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tweede kaart is ook heel mooi geworden! Het achtergrond papier past perfect bij die kerstballen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I was thinking that paper was a great background for the bauble and then read what you wrote and see that you thought the same. Lovely card Gina. As you say, it fits well with the card yesterdy. Same design but so different in looks.

    BeantwoordenVerwijderen