Volgers

woensdag 18 april 2018

Verhuiskaartje

Hallo blogmaatjes !

De stempelafdruk had ik al heel lang ingekleurd klaar liggen en toevallig zag ik dat het thema bij de Kreadivas challenge 'huis' is, wat ik dan weer link aan een verhuiskaartje.
Ik heb er geen meer in mijn voorraadje, dus heb ik er maar eindelijk eens één gemaakt...


Gebruikte MD-materialen : stempel DDS3302 Moving ingekleurd met ProMarkers; Cr1334 Craftable Basic - rectangle; Paperbloc  PB7051 (Eline`s Sweet Star) en Pk9107 Don en Daisy.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Grappig plaatje op dit leuke kaartje!
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal perfekt voor onze MDKD challenge, succes met je verhuiskaartje! Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, gorgeous card!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen