Volgers

zondag 1 april 2018

Colour it Create it Show it off! Save the date!

Hallo blogmaatjes !

Toen ik vorige maand een digi mocht kiezen voor een nieuw challenge kaartje viel mijn oog op deze "Fancy Pants feeling pretty". Net een bruidje. Niet dat ik weet heb van een nakend huwelijk, maar ik wou de uitdaging aangaan om een witte bruidsjurk te kleuren.


Jurk gekleurd met ProMarkers 'buttercup', de lichtste kleur die ik heb..., en door er met Stella of Wink clear over te gaan, werd het nog iets lichter van kleur met een laagje glitter. Tot slot nog een kantje en parels ter afwerking.

Digi : https://www.etsy.com/nl/listing/198551932/instant-download-digitale-digi-stamps

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik zie jullie graag verschijnen bij onze challenge !

Ik laat mijn kaartke mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Dat heb je prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,
    eine ganz zauberhafte Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love that gorgeous lace! Beautiful card! Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wunderschöne Karte, danke für deine Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card. Thanks for joining us at My Besties International challenge
    Marianne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hermoso proyecto gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog, Buena suerte
    Carla DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so pretty
    Thank you for joining us at my Besties french challenge

    BeantwoordenVerwijderen