Volgers

maandag 16 april 2018

Babykaartje

Hallo blogmaatjes !

Gemotiveerd door de challenge bij Marianne Design heb ik een kaartje gemaakt. Opdracht is een kaart met jonge dieren. En bij 'jonge dieren' zie ik een babykaartje...



Gebruikte MD-materialen : knipvel Ak0064 Eline's sweet little girls; tekststempels Baby Girl CS0890 en Eline's felicitaties CS0987; paperbloc Pb7054 Paperbloc Crafty Patterns en PB7051 Eline`s sweet star

Ik vind het schitterend papier, vandaar dat ik het mooi op de voorgrond laat komen. Wat vinden jullie van mijn kaartje ? Vooraan heb ik zo ook nog plaats om later de naam van het baby'tje te zetten.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Mijn excuses dat ik niet zo veel langskom op jullie blogs en dit gaat er de komende weken niet beter op worden. Dus mea culpe ! De volgende paar weken zullen veel berichtjes voorgeprogrammeerd zijn, maar wanneer ik kan probeer ik zelf wel even te komen kijken bij jullie. Morgen verwacht ik nog een stressie dag op het werk en ik hoop dat ik daarna daar al wat tot rust kan komen, persoonlijk dan, want ik heb daar ook nog veel op mijn todo-lijstje staan. Thuis zijn er verbouwingswerken aan de gang, een binnenmuur wordt uitgebroken en daar ben ik absoluut niet happig op. Dus daar zal ik ook blij zijn als alles goed verloopt zonder brokken. Daarna komen ze dan ramen en deuren uitbreken en daarna kan er opgemeten worden voor een nieuwe keuken. Yeah ! Maar wat een timing allemaal, ventje ziet dat allemaal zitten (uiteraard...). Ik zou graag een paar maand skippen en willen thuiskomen in een afgewerkte keuken en welfsels die niet gestut moeten worden...

Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Heel leuk zoals je alles hebt gecombineerd Gina. Mooi met de cirkels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe babykaart, leuk met die cirkels en het bekende "Gina modelletje".
    Veel succes met jullie verbouwing, het wordt vast heel erg mooi na alle rommel! Ook een fijne vakantie toegewenst, zoek maar een leuke route uit;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve babykaart Gina. Succes met de verbouwing en een fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah wat een schatje.
    Je kaartje ziet er super uit.
    Heel mooi gemaakt Gina.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige babykaart,Gina.Leuk gedaan met de cirkels.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk met de schattige kleine diertjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    ps Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje geworden Gina...
    Top dat je mee doet aan onze challenge “jonge dieren”…
    Groetjes van Judith
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaart Gina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    Zou ook niet blij worden van dat klussen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie babykaart, leuk gedaan met de verschillende maten cirkels.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige MD baby kaart, wat een droom :) leuk dat je meedoet bij MDKD, succes en tot de volgende kaart , lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen