Volgers

maandag 2 april 2018

Sketch

Hallo blogmaatjes !

Vandaag heb ik zoals velen nog een dagje vrij. Ik had toch iets beter weer verwacht, maar hier krijgen we 'af en toe' onze portie buien... Ik ben dus nog niet ver van mijn hobbytafel geweken...

Ik ben aan de slag gegaan met de sketch van Creative Sketchy Girls. Meestal zijn die sketches voor een vierkante kaart, maar die maak ik niet zo vaak. Je zou hem kunnen 'rekken' op een rechthoekige kaart, maar dan bedacht ik dat ik toch een kaartmodelletje heb, waar ik makkelijk een vierkante sketch op kwijt kan...


De sketch :

Mijn uitwerking :

 
Het volledige kaartje, een gewoon rechthoekig model...
 

En de afgewerkte binnenkant :


En intussen is het zonnetje er weer doorgekomen, dus ik snel naar buiten 😉

En met naar buiten te gaan, bijna vergeten te linken:

De Egel - Things with wings

Groetjes ! Gina

10 opmerkingen:

  1. Heel fleurig dit leuke model kaart Gina. Mooi zoals je de sketch verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig lentekaartje Gina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina,
    het is een heel leuk kaartje! En een vrije dag om te knutselen is ook erg leuk, maar mooi weer is helemaal genieten en dat komt er aan, vrijdag begint het!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief plaatje! Een mooi lentekaartje zo!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Heel gaaf dat je meedoet met onze '#54e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief kaartje
    bedankt voor het mee doen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Awesome card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel tof lentekaartje!
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen