Volgers

maandag 7 oktober 2024

Reminder bij de My Besties Dutch Girls

Hallo blogmaatjes!

We zijn oktober ingedoken en het is alweer tijd voor een eerste reminder bij onze challenge bij de My Besties Dutch Girls

En ik kan je verzekeren, er zijn weer schitterende digi te winnen!!

Ik ging aan de slag met deze cutie, Little Darling Sweet Bestie Elf 2

Je kan deze digi in een zwart-wit versie krijgen om zelf in te kleuren, of in deze pre-coloured versie. Zeg nu zelf, zo mooi kan ik ze niet inkleuren 😍 



De layout is eenvoudig. Verschillende vierkantjes telkens in een ander designpapiertje bij het plaatje uitgelijnd. Gemat op wit cardstock en een purperen kaart als basis. Groen en purper, voor mij zijn dit oktoberkleurtjes... πŸ˜‰


Elk gekozen designpapiertje heeft glitteraccentjes...

De tekst heb ik uit een vellum vel geknipt. De kleur past wel bij mijn kaartje, maar eens op mijn kaartje vond ik hem wat tΓ© groot...

πŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒ

Dus daags nadien toch aan een andere versie van het kaartje begonnen. Eigenlijk net hetzelfde, en toch anders 😜 Deze tweede kaart is ook iets kleiner geworden, waardoor ze in een standaard omslag past. Alle vierkantjes in een maatje kleiner uitgestanst. Het plaatje is even groot gebleven, maar deze keer uitgeknipt. Op dit kaartje (nog) geen tekst gezet...



Welke vinden jullie het leukst?


πŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒπŸŽƒ

Komen jullie meedoen aan onze challenge? Het thema is vrij in te vullen. Je mag met eender welke digi of plaatje meedoen. En, je kan hΓ©le mooie digi van de My Besties winnen!

Ik zie jullie graag terug bij onze challenge!

Groetjes, Gina


1 opmerking:

  1. Ze zijn allebei leuk! Ik vind te tekst niet te groot hoor. De tweede is voor ons qua formaat iets beter, maar wat een werk om Besti mooi uit te knippen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen