Volgers

zaterdag 19 oktober 2024

Koffiekaart 2

Hallo blogmaatjes!

Snel, snel, nog mijn 2e koffiekaart tonen. Het is een eenvoudige kaart. Niet te veel poespas, maar ik vond het idee wel mooi om te plaatsen voor de challenge bij de Egel.

Vanmorgen had ik per ongeluk een filterzakje gescheurd, en ik had het bijna weggegooid. Maar dan dacht ik aan die ene challenge waar ze iets met koffie vroegen 😉. 

Dus filterzakje in de vorm van een beker geplooid. Door een embossingfolder met (herfst)blaadjes. Deze wat vintage beïnkt met pumice stone en een beetje witte inkt. Verder afgewerkt met kraft waarvan ik de randjes ook heb beïnkt met Pumice Stone, distress inkt. 

Nog een dubbel strikje met koord en een klein embelishment medaillon aangehangen 'made with love'.

Dit kaartje doet dus ook mee bij :

Groetjes, Gina



6 opmerkingen:

  1. Hahaha, heel leuk en snel gedaan! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Zo komt het koffiefilter toch nog van pas. Je moet er maar op komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke koffiekaart heb je gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee om een filterzakje te gebruiken. Het is een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gedaan Gina....je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten maakte je voor de uitdaging van de Egel. Ze zijn heel origineel.
    Voor de uitdaging vroegen we om een echt theezakje of koffie op de kaart en die zie ik niet terug.
    Maar toch bedankt dat je met de uitdaging van de Egel mee wilde doen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen