Volgers

zaterdag 19 oktober 2024

Mummy needs coffee

Hallo blogmaatjes!

Ik kreeg vanmorgen een ideetje voor een 'koffie'kaart. 

T is te zeggen ik werd geïnspireerd door een Halloweentekst die ik vond op het Internet 

Mummy needs Coffee!

De koffiebeker is verpakt als een mummy.





Kraftpapier in reepjes gescheurd. De randjes geïnkt met Distress Pumice Stone. Een malletje geknipt in de vorm van een beker, en hierop de reepjes geschikt, alsof de beker omwikkeld is...


In het zwarte papier zit een glitteraccent. De achterkant met reepjes papier beplakt, een techniek die ik recent leerde kennen. Dit gemat op zwart. Met losse letters de tekst samengesteld.

Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges:


Groetjes, Gina


3 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk bedacht Gina, het is een geinige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, dit vind ik ook een super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your fun card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week using the Patterned Paper option.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen