Volgers

donderdag 14 maart 2024

Reminder bij Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes !

Het is vandaag tijd voor een tweede reminderkaartje bij onze challenge bij Cheerful Sketches

Ik mocht aan de slag met een leuke digi van All Dressed Up - Spring Hair.

Ingekleurd met potloden.

Dit is mijn kaartje :




En dit is de sketch :

en een foto van de volledige kaart 😉


...uitgebreid met een sierrandje...


Komen jullie mee doen met onze challenge?

🌸🌸🌸🌸🌸

Zelf laat ik mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Met "jou" modelletje kun je toch een leuke vierkant sketch verwerken. Je kaart ziet er prachtig uit met deze digi.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eennheel mooie kaart Gina, mooie kleuren en de digi is mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, deze staat nog op mijn lijstje, goed dat jullie een reminder doen! Het is een heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen