Volgers

zondag 24 maart 2024

Happy 70

Hoi blogmaatjes!

Marleen zal het intussen al wel doorhebben... 😉

Mijn blogmaatje Carla deed een tijdje geleden een warme oproep om haar zus een verjaardagskaartje te sturen, want deze dame wordt vandaag 70!

Natuurlijk willen we dat dan doen, en ik hoop dat ze veel kaartjes mocht ontvangen.

Ik vond een ideetje om met dubbelzijdig designpapier te werken.

Dit kaartje heb ik voor Marleen gemaakt:


De basiskaart in felroze. De bloemetjes uit designpapier gestanst.
Een rastertje met hartjes gemaakt en hierop de bloemetjes gezet.
Een kleine enameldot in elk bloemenhartje.

En de binnenkant :


...afgewerkt met hetzelfde designpapier
en een klein bloemetje...

Dit kaartje kan mee doen bij volgende challenges :


Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en feestelijk kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is je kaart leuk en feestelijk geworden voor de jarige!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina dank je wel voor het maken en versturen van deze prachtige verjaardagskaart voor mijn zus.
    Ik heb hem trouwens al in het echt gezien, want hij zat bij de eerste 3 die op dezelfde dag zijn toegekomen.
    Ons Marleen had het meteen door dat ik wat bekokstoofd had,
    maar ze was wel heel blij met al die kaartjes.
    Verrassing geslaagd.
    Nogmaals bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, fleurige felicitatie-kaart heb je voor Marleen gemaakt Gina. Leuke frisse kleuren en mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje voor Marleen! Ze is goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel hoor, je kaartje is prachtig gemaakt en ik ga er nog heel lang van nagenieten !!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie fleurige verjaardagskaart maakte je voor Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen