Volgers

donderdag 21 maart 2024

Laatste reminder bij Cheerful Sketches

Hallo blogmaatjes !

Het is vandaag tijd voor een laatste reminderkaartje bij onze challenge bij Cheerful Sketches.

Ik mocht aan de slag met een leuke digi van Polkadoodles - Happy Easter Gnome.

Ingekleurd met potloden.

Dit is mijn kaartje :




En dit is de sketch :
Ik heb mijn digi redelijk groot uitgeprint
en daardoor zou de kleine cirkel links onderaan
mijn plaatje te veel overlapt hebben.
Dat zou zonde zijn,
dus heb ik de kleine cirkel uit vellum gestanst.


Het kleine rupsstansje gaf me plek om nog wat tekst
op te zetten met plaklettertjes


Komen jullie mee doen met onze challenge?

🌸🌸🌸🌸🌸


Zelf laat ik mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke paaskaart heb je met de sketch gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Paaskaart met deze digi en sketch. Leuk dat rupsje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fun Easter creation in pretty pastel colours, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoet, zo in deze pastelkleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart in deze zachte kleuren. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A sweet, charming Easter gnome and friends card; especially pretty with the pastel colours and all the delightful details. Thrilled to see this in the Just Us Girls + Time Out galleries.
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You did a great job pencil coloring that cute image, Gina. Thanks for sharing it with us at the Time Out/Just Us Girls collaboration challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How sweet! I love this cute little Easter scene! So special! Thanks so much for sharing with us at Time Out and JUGS for this special challenge! Happy Easter! :)

    BeantwoordenVerwijderen