Volgers

woensdag 11 januari 2023

Vlinders

Hallo blogmaatjes !

een eerste verjaardagskaartje dit jaar. Het wordt er eentje voor de voorraad. Bij Marianne Design loopt de aller-allerlaatste challenge. Het blog stopt ermee. Jammer, maar we weten allemaal dat in het onderhoud van een blog véél tijd kan sluipen. Van bij de start heb ik zo veel als mogelijk mee gedaan met hun challenges. Eigenlijk is hun blog de reden dat ik zelf ook met een blog ben begonnen en meer en meer kaartjes ben beginnen maken. Deze laatste challenge wilde ik dus ook niet missen. Thema is een "verjaardagskaartje".


Ik koos voor lentekleurtjes, en de mooie grote vlinder.

Ik ben begonnen met het uitkiezen van een leuke afbeelding. De basiskaart is een gewoon standaardformaat, maar door de grote ronde mal er halvelings bovenaan te laten uitsteken, is het bijna  een slimline kaartmodelletje geworden.

Gebruikt van MD : afbeelding uit knipvel EWK1290 SPRING WISHES - BUTTERFLIES; tekstmal cr1560 VAN HARTE CIRKEL BY MARLEEN; vlinder CR1205: papier uit PK9073 SUMMERFUN .

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze leuke materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de laatste Challenge bij MD
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt. Alles past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gina wat een heerlijke voorjaarskaart. Zo fijn dat je vaak meedeed met de challenges en wij hebben kunnen bijdrage aan het maken van je eigen blog.
    Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model is het geworden met die gave cirkelstans. Het DP heb ik ook nog steeds. Ik krijg een fijn voorjaarsgevoel bij het kijken naar jouw kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige voorjaarskaart heb je ervan gemaakt voor de laatste challenge bij MD, door dit blog ben ik ook beginnen bloggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geeft wel een heel mooi effect, die ronde cirkel half over de bovenkant uit laten steken.
    Leuk hoor, een voorjaars kaart, laat maar komen, het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Leuk model ook zo.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart is het! Ik ruik de lente al!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige verjaardagskaart heb je gemaakt Gina!
    Bedankt voor het meedoen met de allerlaatste challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful - love the die cut words round the circle.

    Thanks for joining us at Penny's Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen