Volgers

dinsdag 17 januari 2023

Mama 85

Hallo blogmaatjes !

Ik heb nog heel wat kaartjes die blijkbaar nooit tot op mijn blog zijn geraakt. Ik zag de challenge bij Carlins waar ze een feestelijke kaart met het cijfer 5 vragen en ja hoor vorig jaar was het groot feest want mijn mama werd 85. 

Ik maakte haar dit kaartje, of zeg maar grote kaart, want het is een 12inch cardstock dubbel gevouwen.



De binnenkant van de kaart...


Plaats in overvloed voor nog een grote tekstcirkel,
gestanst uit zilver metallic cardstock.


En bij een feestelijke kaart horen glitters.
De letters uit purper glitter cardstock gestanst.

Ik kan je vertellen dat ze héél blij was met deze kaart 😉

Deze kaart laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina




10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en wat een mooie leeftijd voor je moeder.
    Dit zal ze prachtig vinden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart voor je Moeder gemaakt met dit mooie papier. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt, die goed te zien is op deze kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met die grote cijfers erop. Leuk dat je die in hetzelfde dessinpapier als de achtergrond hebt gemaakt.
    Een schitterende kaart voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, ik kan mij goed voorstellen dat je moeder hem waardeerde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je moeder heel blij was met deze prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart maakte je voor je moeder!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo'n grote kaart te maken voor je moeder. Die zal vast een hele tijd blijven staan (of staat hij nog??) Mijn moeder wordt in februari 85!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verjaardagskaart die je maakte voor je moeder ziet er prachtig uit. Mooi dat supergroot cijfer en het DP is ook echt wel heel mooi. Leuke afwerking.
    Gelukkig had je hem nog niet geplaatst en komt die nu goed van pas.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super card Gina - I bet your mum was thrilled that you made her such a special card and that she has such a talented daughter! Thanks for taking Time Out to share it with us at Time Out Challenges! Hope we’ll see you in the gallery again soon,
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    BeantwoordenVerwijderen