Volgers

zondag 15 januari 2023

Eri jarig

Hallo blogmaatjes !

Vandaag is mijn blogmaatje Eri jarig en daar hoort een kaartje bij.






Tussen mijn grote woord-stansen even gezocht of ik de juiste letters daar uit kon halen om haar naam te vormen, en ja hoor... De letters komen uit de 'JARIG' en HOERA'-stans - ook toepasselijk 😀


De kleine lettertjes waar ik het woordje 'JARIG' mee heb gevormd zijn losse alfabet-lettertjes. Aan weerszijden van de naam heb ik vervolgens een gebogen open rondjes stans gebruikt, waardoor je doorkijkjes krijgt. 

En de binnenkant van het kaartje...

Aan de binnenkant van het kaartjes heb ik bloemetjes gezet met kleine plakparels als bloemhartjes. Die plakparels heb ik zo geplaatst dat ze precies door de gaatjes aan de voorkant van het kaartje heen komen. De vorm die ik zo creëerde, deed me aan een ovaal denken, en ja hoor, een ovalen stans paste er perfect tussen 😊

Ik vond het zonde om daar nu zelf iets op te schrijven, dus heb ik er een wens op gestempeld.

Ook in de plooi van het kaartje nog een rondjesstans gebruikt. Beide zijkanten met een kartelstans afgewerkt. Hierdoor lijkt het model op de gekende ticketmal, maar dan een iets groter formaat 😉

Ik hoop dat ze het kaartje heeft ontvangen, en straks tussen haar verjaardagspost vind.

Ik wens Eri een fijne verjaardag !


Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :

Groetjes, Gina


12 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie kaart voor Eri gemaakt. Leuk zo met de naam. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor de jarige Eri. Die grote letters zijn erg leuk, vooral omdat zij die zelf ook vaak gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige verjaardagskaart voor de jarige Eri.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie feestelijke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een PRACHTIG felicitatiekaartje voor Eri gemaakt Gina.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor deze prachtige en persoonlijke kaart! Wat heb je dat gaaf gedaan met de pareltjes, bloemetjes en mijn naam!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Gina en zo mooi zoals alles in elkaar past. Een beeldige kaart en ik lees hierboven dat Eri er blij mee is. Daar gaat het om toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk! Zo kun je soms net geluk hebben om een naam te kunnen maken. Dank je wek voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke persoonlijke kaart voor Eri, ik houd er wel van zo met de naam van de jarige erop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om voor Eri een verjaardagskaartje te maken voor onze challenge. Een prachtige kaart. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen