Volgers

dinsdag 29 november 2022

Month of holiday cards - "Z"

Hallo blogmaatjes!

Vandaag een laatste kaartje in de Month of Holiday Cards Challenge

En een challenge is het geweest, want bij dit kaartje heb ik me uitgedaagd.

Ik koos voor de "Z" van 'Zentangle'.




Ik kende het niet en heb het gegoogled: Zentangle is een calligrafie tekenmethode met meditatieve eigenschappen. Tangle komt van het Engels en betekend "knoop, wirwar" en Zen komt uit het Boedisme.

Eerst een kerstroos getekend. Dan ben ik de blaadjes beginnen intekenen met verschillende vormpjes.

Eerst dacht ik de bloem in zwart-wit te laten, maar ben dan toch beginnen inkleuren.

Nog rondom een lichtjesslinger getekend.


Best tevreden met mijn eerste Zentangle...


De zwart-wit versie :



Dit kaartje kan mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina




7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan, en leuk bedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een zentangle natuurtalent Gina. Prachtig gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You did a fantastic job with your Zen tangle Gina, it looks awesome! The little border you added is fabulous too and frames the poinsettia perfectly. Although it looks fantastic in black and white, I think the colour adds even more festivity to the design.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen