Volgers

woensdag 23 november 2022

Month of holiday cards - "U"

Hallo blogmaatjes !

Jullie hebben al wel door dat ik deze maand mee probeer te doen met de Month of Holiday Cards Challenge bij Beccy's Place

De volgende letter in het alfabet is de letter "U". 

Ik heb even zitten zoeken wat ik met de letter "U" wilde maken, 

en uiteindelijk heb ik het mij niet moeilijker gemaakt, dan het is... 



Beccy gaf zelf al het voorbeeld op haar blog...

"U" voor 'Uniform'

Het tinnen soldaatje in zijn uniform
en een grappige tekst erbij. 

Bijpassende papiertjes gezocht. Een kartelrandje. Nog een klein strookje designpapier op de binnenkant van de kaart, en klaar 😋

 

Er is meer denkwerk aan vooraf gegaan, dan het kaartje voorstelt. Maar met deze toch niet zo traditionele kerstpapiertjes vind ik 'm eigenlijk best leuk geworden.

Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Had het al door hoor, knap om elke dag iets te maken en deze is ook weer leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think it turned out great too Gina, well done! I had a little chuckle when I read the sentiment you added, it's fabulous and works well with the image. I also like the mix of papers.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen