Volgers

maandag 7 februari 2022

Gefeliciteerd

Hallo blogmaatjes !

Ik ben aan de slag gegaan voor de challenge bij Girlz Creative Crafts, waar ze een witte kaart willen zien.

Het is een kleine felicitatiekaart geworden met een mooie bloemenstans en witte glitter plakletters.

De front van de basiskaart heb ik eerst geëmbost met een blaadjesmotief, daarop de bloem. Afgewerkt met een strookje met kartelrand en daarop de witte plakletters. 


Mijn kaartje was net groot genoeg om de tekst uit te lijnen 😊


Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :



Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Prachtige witte kaart .
    Chique uitstraling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er leuk uit Gina.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie witte kaart, ik vind dat heel knap gedaan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een chique witte kaart Gina, de letters staan er prachtig bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie chique kaart met de embossing en de uitgelijnde felicitatie heb je knap gedaan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, those gold and white colours together are so pretty....great combo.xx

    BeantwoordenVerwijderen