Volgers

dinsdag 15 februari 2022

Gastdesigner bij My Besties International

Hallo blogmaatjes !

Alerte blogmaatjes zullen nu misschien denken, deuhh?? zag ik die kaart al niet eerder?

En ja, dan moet ik toegeven, jazeker, wat dacht je van gisteren? 😋

Het zit namelijk zo, in december won ik met mijn kaartje bij My Besties International. En daarom mocht ik deze maand gastdesigner zijn! 



Ik kreeg echter pas eind vorige week een leuke digi om mee te werken. Dus dit weekend snel snel een kaartje gemaakt, want publicatie was reeds deze week.


Echter, zelf was ik toch niet zo tevreden met het resultaat.
Je kan dat zo hebben, het kaartje is OK, maar toch...


Dus nadat ik mijn kaartje al had ingestuurd voor publicatie,
er dan toch maar de tekst terug proberen af te prutsen,
en er een Valentijnskaart van gemaakt.
Ook de bloem moest er aan geloven en werd vervangen.
Mijn Valentijnskaartje zag je dan gisteren op mijn blog verschijnen 😊


Zo zie je maar hoe eenzelfde kaartje er direct anders kan uitzien.


Groetjes, Gina


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk Gina ikzelf vind beide versie leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De twee kaarten zijn super mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart ziet er op elke knutselwijze mooi uit.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat kun je zo hebben dat je niet helemaal tevreden bent, maar deze is ook mooi, al gaat mijn lichte voorkeur uit naar de Valentijnskaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn leuk Gina!
    Herken het wel hoor zelf niet helemaal tevreden zijn over een kaart.dan wordt er hier ook iets anders van gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, zat dat erachter? Ik moet zeggen dat ik de kaart met Valentijn en de bloemen iets mooier vind.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn toch leuke kaarten geworden en je hebt het prima opgelost zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen