Volgers

dinsdag 1 februari 2022

Gastdesigner bij Scrapping4Fun - Hiep Hiep Miauw

Hallo blogmaatjes !

Vandaag kom ik een tweede keer langs want bij Scrapping4Fun belande één van mijn kaartjes in de "featured creations" en daarom mag ik gastdesigner zijn. 

Thema is "Alles Mag"

Ik heb deze poes uit een 3D-knipvellenboek gehaald en met foam de laagjes op elkaar gezet.

Met de Crealies cirkelstans een paar cirkels gemaakt uit verschillende bij elkaar passende papiertjes en daar het plaatje op gezet.

Met plaklettertjes de tekst erbij gezet.


Duidelijk een kaart voor een poezenliefhebber. Hihi !

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Gina voor de challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met deze sketch, en het schattige plaatje! Leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige poes op je mooie kaart, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geslaagd met deze sketch, mooie kaart Gina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met de schattige poes en ook de kaart hieronder heb je erg mooi uitgewerkt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de lieve poes en leuk die tekst erbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn en daar heb je een leuke kaart voor gemaakt.
    Mooi gedaan.
    Ik zie hout in de grootste cirkel en embossing op de pootafdrukken, die kan dus perfect aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparaijs deelnemen indien je dat wenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen