Volgers

vrijdag 10 april 2020

Summer💛Lovin

Hallo blogmaatjes !

Ik ben nog eens aan de slag gegaan met washitape. Op mijn 'surftocht' over het WWWeb, kwam ik een leuk ideetje tegen.

Ik tekende de vorm van een zeepaardje na, en dan ook nog eentje van een dolfijnenstaart. Deze uitgeknipt. En dan begon ik deze vormen in te plakken met strookjes washitape.




Felle kleurtjes passen hier prefect bij. Nog enkele zomerse stempeltjes erbij en wat kleine plakpareltjes.


Heel eenvoudig, maar wel een heel leuk resultaat!

Deze kaartjes laat ik mee doen bij volgende challenges :

Groetjes, Gina



8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze grappig geworden Gina! Tof met die zomerse teksten.
    Fijn Paasweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaartjes, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk gedaan Gina.....ik moet er nog aan beginnen!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuk idee en wat heb je dat leuk uitgewerkt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Gina, erg leuk bedacht en nog mooier uitgewerkt,hartstikke tof. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, love the amazing colours and design ....enjoy your Easter Sunday x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog twee leuke kaartjes met washitapejes, dankjewel voor nog een keer meedoen aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gedaan! Wat doe ik toch een ideetjes op, tijdens een reactierondje ;-)
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen