Volgers

woensdag 22 april 2020

Carla jarig !

Hallo blogmaatjes !

Gisteren was mijn lieve blogmaatje Carla jarig! Ik zag net bevestiging dat ze mijn kaartje heeft ontvangen. Slechts één dagje vertraging... valt nog mee in deze bizarre tijden!

Ik ben aan de slag gegaan met de ticketmal, leuke papiertjes en om het toch een beetje persoonlijk te maken haar naam erbij!


Een kleine boodschap op het labeltje en ik ben in eerste plaats al blij dat het kaartje is toegekomen én dat ook Carla het leuk vond ! Yeah !

En dan wil ik ook nog eens mijn nieuwe blogmaatje Wendy welkom heten ! 

"Ola Wendy ! Bienvenidos en mi blog!" 

Weet niet of dit helemaal juist is, maar ik denk dat het wel duidelijk is LOL!

110 volgers bij deze - WAUW ! 

Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor Carla gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker ik vind dit een prachtige gepersonaliseerde verjaardagskaart. Heel blij mee dat ik die mocht ontvangen.
    Super knap gemaakt Gina en nogmaals dankjewel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor de jarige Carla. Die JIJ stans blijft leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke En persoonlijke kaart heb je voor de jarige gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart, mooi papier met de vlinders. Leuk de naam op het linker deel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor Carla gemaakt met de JIJ stans, en haar naam in de kleine blokjes. Leuke frisse kleuren. Tja, de post dat is wat tegenwoordig, gelukkig komt het aan, maar je moet veel geduld hebben. Nog een fijne avond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart in prachtige kleuren heb je gemaakt voor de jarige job Gina en inderdaad zo fijn als je weet dat niet alle moeite voor niks is geweest! Wauw 110 volgers, wat veel....als ze nu ook eens allemaal een reactie plaatsen hihi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een feestelijke en leuke persoonlijke kaart van gemaakt. Carla heeft een boel leuke kaarten gekregen zie ik als ik de blogs bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is beautiful . Love the butterflies. I'm sure that your friend appreciated it...even a day late.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card today, gorgeous colours as always, fabulous result.xx

    BeantwoordenVerwijderen