Volgers

zaterdag 18 april 2020

Alleen voor jou

Hallo blogmaatjes !

Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt, volgens de sketch bij De Egel
en met een stukje fruit dan uiteraard!


Ze zien er ook graag een label bij , dus dat heb ik in de pocket vooraan gestopt.
Het is een dubbel label geworden met één van de nieuwe Studiolight Labelmallen.

Het desigpapier komt uit eenzelfde Paperpad Deluxe met glitters, nog gekocht in de Action voor die hun deuren tijdelijk moesten sluiten, maar ik had hem nog niet eerder gebruikt. Toevallig zaten daar ook stukjes papier bij met wat fruit. De kleuren vond ik overigens ideaal voor een beterschapskaartje voor een man!


De kleine ketting aan het label heb ik gerecupereerd van een levering van een wandplankje dat we online besteld hadden voor in de woonkamer. De online bestelwereld is overigens voor mij 'opengebloeid' 😋 Blijkt dat het steeds dezelfde man is van Postnl die hier de regio doet, ik vrees dat hij mij al herkent - LOL

Een stempeltje 'van harte' van Marianne Design, en met wat losse letters daaronder nog net genoeg plaats om het woordje 'beterschap' te vormen.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


  • DE EGEL - sketch met fruit en een label

Elk jaar komt bij ons op het werk de 'Paashaas' langs. Daar heeft hij dit jaar natuurlijk niet veel volk aangetroffen, en dus heeft hij even moeten zoeken waar we dan wél allemaal zaten... 

En gisteren heeft die mij gevonden en hij had een leuke verrassing mee. Ik was vooral geëmotioneerd door de tekst die erbij zat.

Dat doet me wel iets ! Zo lief !

Ik ga nu eerst weer even mijn achterstand in blogland proberen weg te werken,
en kom jullie mooie creaties bewonderen 😊

Fijn weekend iedereen !
Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gina en wat een geweldig leuke attentie ! Grappig, hier gaat net de discussie over het studeren van de oudste volgend jaar, de KU Leuven is momenteel op nr1 en nu begint de on-line zoektocht naar een geschikt kot, niet makkelijk vind ik want we hebben er helemaal geen ervaring mee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Gina, what a lovely design you have made here, absolutely love this.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Gina en super dat kaartje ín het labeltje, leuk gevonden! Heerlijke verrassing kreeg je van de Paashaas. Van de week op secretaressedag hadden onze collega's een heel geinig filmpje gemaakt, ieder een stukje film op zijn eigen manier en dat aan elkaar geplakt. Zó leuk, daar kan geen cadeau tegenop! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke verrassing heb je gekregen.
    Jouw kaartje mag er ook zijn Gina....wat leuk gedaan met het insteekhoesje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, zelfs chique uitwerking van de challenge Gina. Mooie combinatie van dessin-papier.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Gina.
    En wat lief dat de paashaas jouw thuisadres heeft opgezocht en zo'n lekkere verrassing heeft gebracht.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je kaart is prachtig in deze stoere kleuren, en met die leuke "ketting". Wat leuk dat de paaseitjes jou eindelijk via en omweg hebben gevonden. Een lief gebaar met die mooie tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker lief! Ik kreeg bloemen over de post met ook een lief kaartje. Dat doet je echt wat!
    Je kaart is trouwens superleuk! EN helemaal goed voor onze challenge van de Egel. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk idee om zo je fruit te verwerken en wat leuk 2 labeltjes en dan ook nog een kettinkje eraan
    leuk cadeautje heb je nog gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige beterschapscreatie heb je gemaakt Gina. Erg mooi met toch het stukje fruit erop en die prachtige label. Toppie. Ik snap dat je er best geëmotioneerd van word want hoe lief is dit....geniet er maar lekker van. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi kaartje en je hebt mooi papier gebruikt!
    Leuk cadeautje met een lief bericht!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, wat leuk dat kettinkje aan het label.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Wat gezellig dat je meedoet met onze '#97e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie stijlvollekaart, ik hou daar wel van. Dank je wel voor het meedoen bij de sketch en fruit thema van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en wat is dat nieuwe label van studiolight mooi..ik was nog niet zeker van de maat..maar wie weet neem ik hem ook. Liefs Blankina PS bedankt voor je berichtjes op mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart met mooie kleuren.
    Leuk labeltje met labelzakje.

    Vandaag mocht ik je mooie kaart uit mijn brievenbus halen.
    Wat heb je die prachtig gemaakt zeg en zo persoonlijk met mijn naam erop.
    Dankjewel, ik ben er heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen