Volgers

zondag 8 maart 2020

Opkikker-Ei + Maya jarig

Hallo blogmaatjes !

Gisteren viel mijn oog op de challenge bij Craft Sensations.
Je krijgt een sjabloon van een (paas)ei,
thema is vrij.


Het eerste idee dat in mij opkwam was een opendraaiend ei. Ik laat het met een brad opendraaien en daar komt een gek figuurtje tevoorschijn. Even zoeken tussen mijn stempels en het werd dit kikkertje.


Veel opbeurende tekstjes gestempeld, dus laat ik het samen met het kikkertje
maar een "Opkikker-Ei" noemen 😏

Ik denk wel dat ik de ontvanger hier even mee kan doen lachen.

Het kikkerkaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


En dan nog wat pimpwerk uit de voorraaddoos...

Gisteren was mijn achternichtje jarig en ik heb haar dit kaartje verstuurd. Een Bugabookaartje met grappige wiebeloogjes.


De basis van dit kaartje had ik al klaar liggen in mijn eigen voorraadje.
Ik vond alleen dat de leeftijd nog ontbrak.

Het is duidelijk... onze kleine meid is al drie geworden !


Fijne zondag iedereen !
Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Ik wil ook nog aan de slag met het ei.
    Ook de kaart voor je nichtje is super, zo leuk met de wiebeloogjes.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great egg and was shocked to have a frog come out, lol. The Bugaboo card for your niece is so adorable. She will love the googly eyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart een een super gave leuke kaart Gina
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha....een opkikkerei, leuk idee, Gina. Daar kikkert een zieke beslist van op.
    Het kaartje voor je achternichtje vind ik ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een heel leuk Opkikker ei van gemaakt Gina. En dat kaartje van je nichtje is ook zo lief! Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaartjes zijn superleuk! Het opengaande eitje is natuurlijk geweldig, het monstertje is ook erg leuk, daar was ze vast blij mee! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit opkikker paaseikaartje Gina...wat een gaaf modelletje ...ik heb het inmiddels ook uitgeprint..dank je wel voor de tip...
    Ook je 2 kaartje voor je jarige achternichtje is heel gaaf gemaakt...zulke vrolijke kleurtjes ...
    Heb je het kaartje van mij inmiddels ook ontvangen??

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je ei open kan. Superleuk gedaan.
    Ook het monsterkaartje is een succes geworden. Die wiebeloogjes zijn altijd leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf opkikker ei heb je gemaakt, heel leuk bedacht, daar tover zeker een glimlach mee op het gezicht van de ontvanger. Ook je kaart voor Maja is heel grappig geworden, die oogjes zijn een echte blikvanger geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je achternichtje! Wat maakte je een leuk kaartje voor haar!
    Het ei heb ik meteen opgezocht bij Craft Sensations. Heel leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so cute. I love the frog in the egg. [Bunny]

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes allebei! Dat paasei heb je leuk gedaan met een wegdraaiende helft en dan die leuke kikker te voorschijn! Maar dat monstertje vind ik ook helemaal te gek! Zal zeker goed zijn ontvangen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Two amazing cards Gina, but that first one is stunning...got your PM.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ei is prachtig en ook de kaart voor je achternichtje is top,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuk ei en ook de kaart voor je nichtje is geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh wat leuk allemaal Gina! Ik vind het ei geweldig. Ik ben een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen