Volgers

vrijdag 20 maart 2020

Hello

Hallo blogmaatjes !

Vandaag toon ik jullie een CAS-kaartje dat ik maakte met twee leuke Bugaboo hondjes. "Ergens" liep een challenge met optioneel thema cats & dogs, een Cas-kaartje en iets van "along the edge". Moet even zoeken waar dit precies weeral was - haha!

Alleszins, met dat als opdracht had ik vorig weekend dit kaartje gemaakt. Het was er alleen nog niet van gekomen het ook te plaatsen:



Hondjes ingekleurd met potloden. Ook weer eenvoudig, maar ja... daarom is het dan ook CAS hé ? 😏

Oh ja, en dit zijn de challenges waar dit kaartje aan mee kan doen :


Nu ga ik even verder met mijn blogronde, want ik loop weer een paar dagen achter. 

Dus, ook al liet ik weer een paar dagen niets van mij horen/lezen, ik vind het daarom eens zo fijn dat jullie zo trouw bij mij blijven langskomen.

Hou het veilig iedereen, tart het lot niet en blijf vooral gezond ! 

Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Je kaartje is leuk, een echt CAS kaartje. Lieve hondjes!
    Nou je hebt helemaal gelijk Gina,let maar goed op met je man,sommige mensen zijn zo niet slim en egoïstisch,bah! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart, Gina (kaarten met Bugabootjes vind ik meestal leuk).
    Ik kan me je zorgen goed voorstellen. En al dat hamsteren slaat nergens op. Verstandig om online te bestellen. Sterkte in deze moeilijke tijd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, voorzichtig aan Gina en sterkte we hebben nog een lange weg te gaan ben ik bang.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Gina, dat is wel heel naar voor je man en jou. Ik kan me zo voorstellen dat je in angst leeft en alles met spanning doet wat je nu moet doen! Wat jammer dat bij jullie de schappen leeg blijven. In ons dorp was het vorige week vrijdag wel bij bepaalde producten. Vanmiddag was er heel veel voorraad. Hopelijk komen ze bij jullie ook snel tot inkeer..
    Je kaart is echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe CAS kaart met die leuke hondjes. Ik kan me voorstellen dat je veel zorgen hebt om je man, en dan ook al die rekken die leeg zijn in de winkels. Het is daar ieder voor zich, je hebt een goed besluit genomen om je boodschappen online te bestellen. Veel sterkte met alles!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable card! Thanks for joining us at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje heb je gemaakt.
    Zo leuk met de hondjes.
    Fijn dat je je boodschappen op deze manier kan bestellen, het zijn toch rare tijden ...
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg lief kaartje, Gina.
    Kan me je zorgen goed voorstellen. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable! Fabulous card. Thanks for playing at AAA Cards. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met de hondjes het zijn angstige tijden, zeker als je tot de risicogroep hoort. Ook bij ons valt het hamsteren wel mee,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aren’t colored pencils wonderful? You did a great job. Thanks for joining us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige CAS kaart met de leuke hondjes!
    Zorg goed voor elkaar. Sterkte!
    Hier is het rustig.
    Sommige artikelen zijn wel uitverkocht.
    Soms denk ik nog wel, o ik ga dit doen, en dan is het, dat is beter van niet. Het wennen vind ik moeilijk, omdat veel zo vanzelfsprekend was.
    Rare tijd!
    Knuffel en rustig aan, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen