Volgers

zaterdag 7 maart 2020

Jij bent jarig

Hallo blogmaatjes !

Bedankt voor alle verjaardagswensen met een kaartje, of gisteren op mijn blog! 
Heel leuk om te ontvangen én om te lezen!

Welkom Marjan en Linda ! Leuk dat jullie mijn blog gaan volgen ! 

Ik blijf nog even in de verjaardags"mood",
maar dan met de verjaardag van mijn achterneefje in het vooruitzicht.
Ik heb dit verjaardagskaartje voor hem gemaakt. 


Het plaatje komt uit een knipvel van Marianne Design. 
Een guitig jongetje dat volgens mij naar de grote letters op het bord kijkt... hihi !

Gebruikt van MD : knipvel Snoesjes 3dhm0027; Karin's JIJ KJ1726; zonnebloem Sunflower LR0545; ballon Limited Edition - Balloon PP1401; letters Alphabet COL1350; stempel Felicitaties CS0987; Basic Oval CR1333.

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


Vanmorgen heb ik al een wandelingetje gemaakt met Loeka, daarna nog snel de strijk gedaan in de veranda, met het zonnetje op mijn rug en na de middag toch heel eventjes wat in de tuin bezig geweest. Het gras voor de eerste keer gemaaid, en al wat bloempotten uit de winterstalling naar buiten gesjouwd. Laat de échte lente nu maar gauw komen !

Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Superleuke jongenskaart, Gina. Heerlijk hè, zo'n lentedagje tussendoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave jongenskaart is dit geworden, het plaatje past er super bij. Ja, vandaag heel ander weer dan van de week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart heb je voor je achterneefje gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Gina. Leuk model en mooi met al die letters. Het jongetje is lief. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie kaart voor je neefje. Ik vind hem heel gaaf.
    Vandaag 9 kilometer gewandeld en zelfs mijn jas uit moeten doen.... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BRILLIANT. Great fold and gorgeous colours.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Too cute and those flowers are so gorgeous. Great layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze baby/kinder challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend mooie en persoonlijke kaart laat je zien! Prachtig hoe je alles hebt bedacht en verwerkt hebt!
    Leuk dat je meedoet met onze blog.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge Gina!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart voor je neefje Gina.
    Leuk ook dat Snoesje uit lang vervlogen tijd....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kinderkaart Gina, top!
    Succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is leuk met het Snoesje kereltje. Prachtige kaart Gina.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen