Volgers

woensdag 31 juli 2019

Stay Cool

Hallo blogmaatjes !


Allereerst welkom aan mijn nieuwe blogmaatjes aNNie en Cindy ! Leuk dat jullie mijn blog (weer) gaan volgen 😌



Vinden jullie het nu ook weer veel aangenamer van temperatuur? Ik alvast wel :)

Vandaag heb ik nog een sketch-kaartje voor jullie, deze keer op basis van de sketch bij Creative Sketchy Girls.

 
Ik vond deze vogel (Feathered friends van Beccy's Place) er wel 'cool' uit zien, vandaar mijn kleine tekststempeltje.
 
 
En dit was de sketch :

Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. helemaal gelukkig ziet deze vogel er volgens mij toch niet uit, misschien omdat de vakantie voor hem er bijna op zit, of omdat hij echt wel nood heeft aan vakantie...
    maar wel een heel mooi kaartje voor onze challenge!
    groetjes
    Nancy CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Gina.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met dit vogeltje en tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een cool vogeltje! Leuke kaart en mooie sketch! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een cool kaartje Gina.
    Leuk met deze digi van Beccy en hij zit in een mooie sketch, waar je een combinatie van prachtige papiertjes voor gebruikt hebt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You've done a wonderful job interpreting the sketch Gina, your card is fabulous! I love all the layers of card stock and patterned paper, you've really done a great job coordinating the colours and patterns. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje Gina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, wat een vrolijke kaart met dat leuke vogeltje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card Gina, lovely bird and take on the sketch. Yes Monte is our new pup, nearly 5 months old and a handful as pups are. We lost our other one a year ago from cancer...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Amazing card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen