Volgers

woensdag 3 juli 2019

Hallo !

Hallo blogmaatjes!
 
Wat is het lang geleden dat ik nog iets op mijn blog heb geplaatst! En wat zijn jullie allemaal druk bezig geweest ! Zo veel mooie creaties!
 
Stilletjesaan voel ik de zin om kaartjes te maken ook weer terugkomen. Die was even met de rest van mijn energie de dieperik ingegaan. Probleem met mijn immuunsysteem, vatbaar voor alles en nog wat, en vooral moe. Kon nog weken duren, zei de dokter. Niettegenstaande ben ik toch op reis vertrokken, maar ik heb het wel rustig aan gedaan, en we hebben een mooie reis door Kroatië gemaakt. We probeerden die reis al drie jaar te maken, maar telkens gebeurde er iets waardoor de reis niet doorging en dit keer wilde ik hem toch laten doorgaan.
 
Enkele sfeerbeelden van Plitvice : 
 
 
 

 
en ja hoor, Loeka was er ook bij...
 
 
 
Mooie zonsondergangen :
  
Dichter aan de zee kan je niet staan :)
 
Ik wens iedereen die vakantie neemt,
een hele fijne vakantie,
of het nu thuis is of op reis,
geniet ervan!
 
Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto,s !
    Fijn dat je vakantie toch door kon gaan !
    Hoop dat je je snel weer goed voelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A jakkes, wat een pech Gina. Fijn dat je toch op reis kon, het ziet er prachtig uit. En die foto met de hond, lief! Ik hoop dat je je langzaamaan beter voelt en je hobby weer op kunt pakken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja Kroatië is een supermooi land.
    Die watervallen, 'k ben de naam al vergeten, zijn daar een echte trekpleister. Ik heb ze ook gezien. Mooi om daar rond te wandelen.
    Was je vakantie dan niet te vermoeiend ?
    Ik voel me de laatste 2 jaar ook altijd zo moe.
    Zo moe dat ik soms zit te knikkebollen op een stoel en voor het computerscherm durf ik al eens in slaap vallen.
    Metarelax, Promagnor het helpt mij allemaal niet, maar een middagdutje kan me wel goed doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je toch nog op vakantie kon gaan. Ik hoop dat je snelweer de oude bent. Je hebt prachtige foto's gemaakt! En binnenkort zullen we vast wel weer een kaart kunnen bewonderen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gina, those are gorgeous pictures and I am glad that you were able to go on your trip. So sorry to hear that you were ill. Wishing you healing and that you are feeling better. Sending hugs from afar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om je weer in Blogland te zien, Gina en helemaal fijn dat jullie nu toch op reis konden gaan. Prachtige foto´s ook.
    Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om wat van je te horen Gina.
    Het zat je niet mee de laatste tijd.....hopelijk gaat het nu wat beter met je.
    Je hebt een mooie reis gemaakt met prachtige foto's. Geniet nog lekker na en doe maar rustig aan hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat ondanks je gezondheid deze keer de reis tóch door kon gaan en dat je zo hebt kunnen genieten. Prachtige foto's laat je ons zien.
    Doe rustig aan en dan zien we je kaartjes vanzelf wel verschijnen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Gina, dat is vast een mooie reis geweest. Vervelend dat je ziek bent, hopelijk gaat het steeds beter, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je toch goed van je vakantie heb kunnen genieten!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gina,
    leuk dat je weer wat laat horen. Mooie foto's van jullie vakantie! Kroatie staat nog op ons lijstje. Jullie hebben er van genoten. En nu weer aan de knutsel?

    BeantwoordenVerwijderen