Volgers

donderdag 25 juli 2019

Bugaboo - Christmas in July - Dag 6

Hallo blogmaatjes !

Het is donderdag dus sowieso kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks, maar ook tijd voor Dag 6 in de Bugaboo Christmas in July challenge.

Het was lang geleden dat ik voor mezelf nog eens hobbyspulletjes had besteld. Twijfel, twijfel, want eigenlijk heb ik al zoooo veeeeeel…

Maar ja, toch eens iets nieuws proberen... Het is heel moeilijk op foto te krijgen, maar hier heb ik de sneeuwbal die hij vast heeft met ranger glossy accents bewerkt. Leuk !

En wat toon ik jullie op deze warmste dag ooit gemeten ? Een kerstkaartje met een sneeuwpop!!!!


 

De sneeuw op mijn kaartje gaat instant wegsmelten met deze ongelooflijk tropische temperaturen!

Thursday, July 20 -Photo Inspiration 
 

Movie Pick - White Christmas 
 Dit kaartje laat ik ook mee doen bij :
Kerstgroetjes op mijn kaart, tropische groetjes van achter mijn hobbytafel...
KEEP IT COOL, Groetjes, Gina
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Hij is super, Gina! Echt een leuke afbeeldig, die prachtig op jouw leuke kaartmodelletje past.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Gina, ik zou zo in je kaart willen stappen voor wat verkoeling hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha misschien krijg je het wat koeler door deze leuke sneeuwpop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje en een leuke digi! Als je denkt aan sneeuw verkoelt het wel wat! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk ook deze week weer deze kerstkaart. Sterkte met de warmte.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave sneeuwman met zijn mooie, glanzende sneeuwbal, Gina.
    Heerlijk koel kaartje op deze warme dat. Tof dat je meedoet met dag 6 van het CIJ event van Catch the Bug.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerstkaartje met de leuke sneeuwpop. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met hele leuke sneeuwpop!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een gave sneeuwpop op jouw kaart, en dan ook nog met zo'n glimmende sneeuwbal! En dat op de warmste dag ooit! Haha!
    Warme groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, een heel leuke kaart, met een grappige sneeuwpop ! Ja, zo heet, ik smelt gewoon weg... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk met deze grappige sneeuwpop !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een sneeuwbal zou wel lekker verkoelend zijn nu, huhi!
    Erg leuke en toffe kaart is het geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een mooie kaart en ja, zo geinig al die kerstkaarten op de warmste dag van ooit gemeten. Jammer dat het niet echt afkoelt als je ze bekijkt, zou wel leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk kaartje Gina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo leuk! en mooi afgewerkt binnenin ook
    Grtjs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen