Volgers

vrijdag 8 maart 2019

Uitslag Candy

Hallo blogmaatjes !
 
Hier zijn we dan met de uitslag van mijn verjaardagscandy !

Zoals ik ook al had voorspeld zijn er nog twee kaartjes bij gekomen. Vandaag ontvangen, en daarmee heb ik van iedereen die had laten weten dat ze mij een kaartje wilde sturen, ook een kaartje ontvangen. Hoe mooi is dat ?!

Dus aan al die lieve blogmaatjes, bedankt voor al die mooie kaartjes !
Ik ben er héél blij mee!
 

 Ik zag bij een ander blogmaatje iets van 'namenloten' en ik dacht, dan ga ik mijn candy misschien ook zo verloten? Dus bracht ik al jullie namen in :




En dan de loting...

 
En YEAH !!!
 
 GerJanne ! Jij bent de winnaar van mijn candy !
 
 
De anderen, niet getreurd,
want zien jullie ook dat ik net voor de kaap van 100 volgers sta???
 
Ik ga geen candy doen om volgers bij te krijgen.
Mijn candy's zijn steeds voor mijn trouwe volgers
en ik ben heel blij dat ik er daar toch een aantal van heb... 😍
 
Alleszins, binnenkort ga ik vast een nieuwe candy organiseren,
en dan hoeven er geen kaartjes gestuurd te worden.
 
Een candy, zomaar,...
 
en als jullie dan geïnteresseerd zijn in die volgende candy, 
komen jullie namen daarvoor sowieso al twee keer voor in aanmerking 😉
Leuk of niet leuk ?
 
Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Proficiat GerJanne!
    En wat lief van je Gina om binnenkort weer een candy te vergeven ivm 100 volgers. Nog maar 1 te gaan zie ik.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Gerjanne en Gina bedankt voor de Candy!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om al je kaarten samen te zien!
    GerJanne, veel plezier met de stempeltjes en mooie bloemen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die mooie verjaardagskaarten zo bij elkaar.
    En GerJanne gefeliciteerd met de candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Gina! Dank je wel. Wat een verrassing op de vroege zaterdagmorgeen. Mooie manier om de random te laten draaien. Ik zal mijn adres sturen. Die heb je denk ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jawel, heb je me al gegeven :) Ik ga zo dadelijk naar de post om te zien hoeveel zegels er op moeten, want ik twijfel. Veel plezier met de candy!

      Verwijderen
  6. Het was leuk om deel te nemen aan de candy, bedankt Gina.
    GerJanne gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om al de kaartjes voor je verjaardag te zien, ziet er gezellig uit! En GerJanne gefeliciteerd met de leuke prijs!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen