Volgers

zondag 24 maart 2019

Babykaartje

Hallo blogmaatjes !

Vandaag wil ik jullie een babykaartje tonen. Het is een kaartje geworden met enkele van mijn favoriete spulletjes van Marianne Design, het Crafty Patterns paperbloc en de babyplaatjes van Eline.


De stempel met 50% mama/papa/100% Ikke, heb ik in twee aparte deeltjes gestempeld. Met een post-it'je bedek ik dan het deel dat ik (nog) niet wil beïnkten. Zo paste die beter op dit kaartje. Ik gebruik een post-it velletje omdat dit toch op zijn plaats blijft zitten, zonder een kleverig spoor na te laten.

 
De bloemetjes zijn ook één van mijn favorietjes. Hier heb ik ze gestanst uit een roze glimmend papier en de bloemblaadjes een beetje opgebold.
 
Gebruikte MD-materialen : knipvel Eline's Sweet Little Girls AK0064 ; bloemen uit CR1249 Square and Flower Stitch en CR1248 Circle & flower - stitch; Border Stitch CR1250; cirkeltje uit Anja's Circle LR0327; tekststempels uit Project NL - Gezin PL1506 en EC0096 Eline's Vintage; Basic Square CR1332; papier.Eline's Crafty Patterns PB7054
 
Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenge :
 
Nog een hele fijne, hopelijk zonnige, zondag !
Groetjes, Gina

18 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! Heel schattig ook!

    Superleuk dat je met de challenge mee doet.
    Groetjes van Gerlinde
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een lief babykaartje Gina, tof met die schuine voorkant en het labeltje er tussen. Bedankt voor de stempeltip.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief babykaartje heb je gemaakt, als ik op jouw naam klik, bij een achtergelaten reactie, dan kom ik via Google+ bij jou terecht, Google+ gaat stoppen per 1april, misschien kun je beter Google Chrome gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi/lief kaartje heb je gemaakt Gina!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doen met onze “alles mag” challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje met die schattige baby's.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend schattig babykaartje, mooi de schuine voorkant. Leuke kerstkaart, ik hou wel van vierkantjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig Gina! Vooral dat babytje tussen het randje.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefste babykaart Gina. Ik vind dat babietje dat uit de rand piept zo leuk bedacht. Schattig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke babykaart heb je gemaakt Gina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a pretty card Gina, sweet babies and lots of lovely details.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superlief babykaartje Gina, leuk hoe je de stempeltjes verwerkt heb dn wat een lieve plaatjes! Fijne dag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen