Volgers

donderdag 7 maart 2019

52 Weeks - Week 10

Hallo blogmaatjes !

Vandaag heb ik me een dagje vrij gegund en begint dus het weekend al voor mij ! Yeah !

Zit ik rustig naar een online workshopje te kijken, om weer wat meer inspiratie op te doen... Het zonnetje schijnt, dus straks een wandelingetje met de hond... Komt weer helemaal goed!

Zou ik het bijna vergeten! Het is donderdag ! Tja.... de leeftijd zeker ? Hihi !

Donderdag, dus tijd om een kerstkaartje bij 52 Weeks te plaatsen! Gelukkig had ik die al wel klaar liggen! Er was deze keer ook een challenge aan gekoppeld en hierbij is het thema "Gebruik veel rood op je kaart".

Dan hebben we dat maar gedaan...

We zijn nog eens gegaan voor ons klassiek modelletje, alhoewel, toch net ietsje anders. Ik heb namelijk de front niet meer zo kort gemaakt om nog net een vierkantje over te houden, want dan nam het plaatje dat ik op ogen had de hele ruimte in beslag.

Ik heb bij dit kaartje gewerkt met papier uit eenzelfde papierbloc, een oudje (ooit in het Kruidvat gevonden?). Het kleine stukje met de tekst op de voorkant heb ik uit het designpapier geknipt. Na het opplakken viel het me op dat dit net een vergroting lijkt uit het achterliggende papier. Zelfde boom, zelfde rendier, grappig...

 
Mijn klassieke aankleding ook van de binnenkant. Ook hier heb ik gewerkt met de tekst uit het designpapier. Moeilijker te zien op de foto, maar de tekst uit het papier loopt wel door over het witte stukje en kwam voor mij precies op de goede plek uit.


Met dit kaartje doe ik mee bij volgende challenges :

En dan wil ik iedereen natuurlijk bedanken voor de mooie kaartjes, en verjaardagswensen die ik mocht ontvangen. Ik heb net een fotootje gemaakt van de zelfgemaakte kaartjes die ik nu al heb ontvangen.


Wat zijn ze mooi ! Ik ben er heel blij mee !
Zo veel kaartjes heb ik nog nooit gehad 😍 😊

Ik denk dat ik toch nog twee kaartjes mag verwachten, misschien zitten die straks bij de post, of morgen... Zou anders weer zonde zijn dat de kaartjes verloren gegaan.

Bedankt lieve blogmaatjes !
en ik wens jullie allemaal een fijne donderdag toe !
 
Groetjes, Gina


MET DIT KAARTJE GEWONNEN BIJ 52 WEEKS !






21 opmerkingen:

  1. Wauw, een prachtige kaart, heel mooi papier en zo leuk met die kerstman ! Nog van harte proficiat met je verjaardag, en leuk om zoveel mooie kaartjes te krijgen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige rode kerstkaart heb je gemaakt Gina.
    Hier schijnt nu gelukkig ook de zon, wel een stevige wind.
    maar het is lekker droog, na een regenachtige nacht.
    Leuk he die verjaardagskaartjes, is al een feestje opzich.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rode kerstkaart! Hier is geen zon te zien maar het is wel droog. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kaartje en mooi rood! Wie wat bewaard heeft wat hé? Al die boekjes daar blijven dan diverse papiertjes van over maar toch nog wel weer te gebruiken! Heel leuk gedaan met dit model! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Nog van harte met je verjaardag! Mooie kaarten gekregen allemaal! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je er weer van gemaakt! Leuk die doorlopende tekst aan de binnenkant en het plaatje van de kerstman.
    Wat staat dat gezellig al die mooie verjaardagskaarten bij elkaar. Geniet er van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kaart. leuk model en een mooi kerstmannetje. nog gefeliciteerd met je verjaardag. je hebt prachtige kaarten ontvangen. altijd leuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart en wat benje lekker verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart Gina, ook de binnenkant ziet er perfect uit. Leuk dat je zoveel verjaardagspost kreeg,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kerstkaart met ook een mooi uitgewerkte binnenkant Gina. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk om zoveel post te mogen ontvangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Gina. En leuk dat je je eigen modelletje nog weer eens wat aanpast vanwege een afbeelding. Je hebt lekker veel rood gebruikt, dus uitdaging geslaagd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer van de partij voor het wekelijks kerstkaartje en challenge.
    Het is een hele mooie geworden met veel rood zoals ze voor deze challenge vragen.
    Knap gedaan.
    Heerlijk toch om op je verjaardag zoveel post te ontvangen.
    Geniet er nog maar wat van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart, Gina.
    Leuk hè, zoveel verjaardagspost. Ik zie de mijne er bij staan. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaart, Gina.
    En wat fijn dat je gisteren zo verwend bent met verjaardagskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart Gina !
    Fijn dat je veel kaartjes hebt gekregen !
    Geniet er maar van !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Gina,wat een mooi dessinpapier zeg!
    Leuk ook de binnenkant! En wat een prachtige verjaardagskaarten heb je ontvangen, zo gezellig he en je voelt je extra jarig toch?!
    De mijne staan er ook nog steeds hoor :-)
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en leuke kerstkaart met de vrolijke kerstman. Fijn dat je veel kaartjes hebt gekregen, lekker van genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gina, this Christmas card is adorable. I just love this layout. Your Santa is too cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gina,
    wat een mooie kerstkaart!! Heel leuk papier. En ik hoop toch wel dat je mijn post hebt gekregen. Vorige week vrijdag op de bus gedaan, zo lang doet hij er toch niet over?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke oogst verjaardagskaarten Gina, tof hé!
    je rode kerstkaart is ook heel mooi geworden! Fijn dat je weer meedoet!
    gilding wax van coosa en ook gelijkaardige producten bestaan in veel kleuren hoor. leuk om mee te werken!
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ach, wat een schatje ! heel erg leuk en lief kaartje
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen