Volgers

vrijdag 12 oktober 2018

Herfstkaartje

Hallo blogmaatjes!

Er lopen een paar challenges rond het thema "herfst" en ik dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn om daar een kaartje voor te maken vermits ik toch een mal heb met herfstblaadjes.
En toch, hoe eenvoudig dit kaartje achteraf ook blijkt, heb ik er lang over gedaan voor alles zat zoals ik het wou... Tja, soms heb je van die dagen...



Het achtergrond papier en dat waar de blaadjes zijn uitgestanst heb ik zelf gemaakt met stempelinkt. Verschillende kleurtjes distress inkt, daar wat water over verneveld. Alles een beetje in elkaar laten lopen, en nog een laagje glimmermist erover voor een glossy accent. Zo heb ik alvast bij elkaar passende kleurtjes.

Ik laat mijn kkartje mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Yes sometimes things take us longer than we think they will lol! It's a beautiful card, I love the die cut leaves. Thanks so much for sharing with us at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely diecut leaves, very beautiful card.
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoiets vind ik ook altijd moeilijk: wat moet waar, welke passen best bij mekaar... Maar: supergeslaagd!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gina what a lovely autumnal card, beautiful. hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuke herfstkaart met die zelf gekleurde blaadjes, ze passen er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful autumn card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan met al die blaadjes onderaan je kaart.
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo liebe Gina,

    auch diese Herbstkarte ist wunderschön geworden. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme mit einem weitern Werk an der Friendship Challenge. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. a wonderul card...
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen